Monday 31 July 2017

tidying up and updates

hello gorgeous people! happy monday! it is 3.30pm and i just had a healthy vegetarian lunch and i hope that meals are always fun for us! 
yesterday was the first time in a long time that i had one of these-

it is a tutti fruity slurpee!! i think the last time i had it i was still in evening session of school! i remember loving it so much as a kid. the taste has not changed one bit- just ice and sugar. it brought back so many childhood memories honestly. i always wanted one if there was a 7-11 nearby. the best part is that i got this one for free! haha i wont say how though. it was really hard for me to get this though and i think most of you slurpee fans can guess why. just like mcdonals with their mcflurry problems, the slurpee machines are almost always broken! we only managed to get this cup at our third 7-11 store as the machines in the first 2 were out of order.

this weekend i did a lot of tidying up and i intend to keep myself organised and my things all in order! i cleared my table in both houses and im excited to add more books to each table and see my capability in keeping it tidy. im superb young so it makes sense that im a bit messy at times but im going to do my best in keeping organised and i suggest you try your hand at it too.

early yesterday i went to tesco and there was this crane game that i am crazy about because the toys in it are from the goblin kdrama and i really loved that drama so much. i had the normal dokebi but not the others like the black, blue, red and cat one! a few weeks back i tried the game twice but did not get it and the same happened this week. both times the doll went up but was dropped on the way to the winning hole thing! urgh the fustration! but thats okay because i can always just buy the doll. i'll get some reading done now. see you soon! 


selamat petang manusia yang cantik! gembiranya hari isnin ini. sekarang pukul 3.30 petang dan saya baru sahaja makan makanan tengah hari berkhasiat dan say berharap agar masa makan selalu enak untuk kami.
semalan merupakan kali pertama dalam masa yang lama saya membeli benda ini-
ini adalah 'tutti fruity slurpee'!! saya rasa kali terakhir saya membeli ini, saya masih menghadiri sekolah sesi petang! saya ingat saya sangat suka akannya. rasa pun tidak tukar dengan masa- hanya ais dan gula. saya meningati banyak kenangan manis apabila minum minuman ini. saya membeli dengat kerap sekali. paling seronoknya ialah saya mendapat 'slurpee' ini secara percuma tetapi saya tidak akan memberitahu anda bagaimana. adalah sangat sukar untuk membeli minuman ini sekarang kerana mesin selalu rosak. kami ke 3 kedai berbeza untuk mencari mesin yang berfungsi.

akhir minggu ini saya membershikan barangan saya dan saya ingin meneruskan sikap organisasi ini. kedua dua meja saya sekarang sangat bersih dan saya teruja menambah bilangan buku buku atas meja agar saya dapat menguji saya jika say dapat meneruskan imej kemas ini. saya masih muda jadi tidaklah salah jika saya kotorkan meja sedikit tetapi saya akan mencuba dengan terbaik untuk mejadi kemas dan saya sokong anda untuk mencuba sikap ini.

awal semalam saya ke tesco dan terdapat satu permainan yang saya amat gemar keran jika menang boleh dapat patung dari drama yang saya suka. saya memiliki satu patung dar koleksi iaitu patung 'dokebi' tetapi ingin yang berwarna hitam, biru, merah dan yang macam kucing. beberapa minggu lalu saya cuba permainan ini 2 kali seperti minggu ini tetapi dua dua kali pun kalah. tidak apalah kerana saya boleh membeili patung ini dalam internet. saya ingin membaca sekarang. jumpa lagi kawan!